Projekat Kulturološki identiteti u umetničkoj produkciji Akademije umetnosti Univerziteta u Novom Sadu arhiviranje i analitičko predstavljanje građe i tradicije. Započet je 2016 godine i svoje aktivnosti u istraživanju nastavlja konstantno proširujući bazu istaživanja na ovom sajtu.

Univerzitet u Novom Sadu - Akademija umetnosti

Ana Dević

Horski zvuci po sedamnaesti put uspešno obogatili božićne praznike građana Novog Sada

Podijum novosadske Sinagoge je 8. januara, po već utvrđenom terminu, bio rezervisan za Božićni koncert hora Saborne crkve „Sveti Georgije” koji je ove godine tekao u znaku „Gospodi, slava Tebje”. Koncert hora zauzima istaknuto mesto u božićnom ciklusu programa grada Novog Sada, a među brojnim manifestacijama ima najdužu tradiciju održavanja, već sedamnaestu godinu bez prekida. Hor „Sveti Georgije” je nastupao pod dirigentskom palicom Bogdana Đakovića, dok je počasna uloga gostujućeg hora koncerta pripala horu „Roman Melod” iz Subotice pod umetničkim vođstvom Dragane Nikolić. Pored toga, koncert je svojim izvođenjem obogatio i ugledni novosadski operski pevač, solista-tenor Goran Strgar.

Svaki prolaznik koji se već nekoliko sati pred početak koncerta zatekao u Jevrejskoj ulici, imao je prilike da čuje tople zvuke horskog pevanja koji su, iako prigušeno, prodirali iz pravca Sinagoge. Kako je vreme polako odmicalo, unutrašnjost Sinagoge se sve više popunjavala, pa je horske zvuke u jednom trenutku i nadjačao sam žamor publike, koja je nestrpljivo očekivala početak. Svečanoj atmosferi posebno je doprinelo prisustvo vladike Irineja, koga su oba dirigenta pre izvođenja svojih muzičkih blokova srdačko pozdravila, odajući mu prigodno poštovanje i zahvalnost zbog njegovog dolaska.

Centralno, a ujedno i najistaknutije mesto u toku večeri, svakako je pripalo poslednjoj trećini koncerta, kada su se aktivnim članovima hora „Sveti Georgije” i subotičkom horu „Roman Melod” priključili i bivši članovi hora „Sveti Georgije”. Tako se na bini našlo preko stotinu izvođača, koje je do kraja koncerta vešto koordinirao Bogdan Đaković. Izvodili su, shodno prilici, dve numere iz „Liturgije Svetog Jovana Zlatoustog” Svjati Bože i Tebe pojem Stevana Stojanovića Mokranjca, liturgijsku pesmu Dostojno jest Kornelija Stankovića, Gospodi vozvah iz „Večernje službe” Romana Hurka, božićni tropar Roždenstvo Tvoje Aleksandra Kastaljskog i za kraj zajedničku kompoziciju Mnogaja Ljeta Dmitrija Bortnjanskog i Stepana Smolenskog.

Od navedenih numera, posebno bih istakla Gospodi vozvah Romana Hurka, kompoziciju modernog zvuka baziranu na tradiciji; ovo delo, nastalo 2008. godine, bilo je i vrhunac i, na neki način, sinteza celokupne muzike koju je publika večeras imala prilike da čuje. Upravo se u ovoj kompoziciji horu priključio i izvanredan operski solista, tridesetpetogodišnji tenor Goran Strgar. Svojevremeno dobitnik godišnje nagrade, ovaj umetnik je na koncertnoj sceni pokazao lep stav i izuzetno dobru komunikaciju sa dirigentom, kao i sa svim članovima hora. Svoju deonicu doneo je veoma proživljeno, energično i ekspresivno, a zahvaljujući izvanrednoj saradnji, koja je neophodna da bi se postigao dobar rezultat, kompozicija Romana Hurka je odjeknula intimno i prisno, unoseći svetlost, uravnoteženost i spokojstvo u prostoriju Sinagoge, kao i u srca svih prisutnih na koncertu. Stoga se slobodno može reći da je odabirom i, naravno, odličnom interpretacijom ove kompozicije, ostvaren njen prvobitni cilj. Dakle, postignuto je osnovno značenje Božića, a to je: mir, ljubav i praštanje.

Odlučni i samopouzdani pokreti dirigenta Bogdana Đakovića odražavali su sigurnost i davali su na taj način horu pravilno usmerenje za postizanje dobrog fraziranja, dinamičkih promena, odmerenog tempa, kao i karaktera dela. Jedino je intonacija u pojedinim momentima opadala, ali samo neznatno. U svetlu toga, svakako treba uvažiti činjenicu da su članovi oba hora amateri-pevači, mada se među članovima hora „Sveti Georgije“ nalaze i studenti muzike koji su godinama sticali znanje u ovoj vrsti muziciranja. No, čak i pored manjih intonativnih odstupanja, smatram da je postignuto ono što je, prema mojem mišljenju možda i najvažnije, a to je muzika. Čulo se muziciranje, entuzijazam i uživanje, kako izvođača, tako i same publike koja je smenjivanje horskih numera pratila u tišini, gotovo netremice.

Pored pomenutih dela, na raznovrsnom repertoaru koncerta u samostalnom izvođenju hora „Sveti Georgije“ publika je imala prilike da čuje još i božićni kondak Djeva dnes, dve kompozicije Bogorodice djevo i So svjatimi iz „Opela” Koste Manojlovića, dva prigodna dela – božićni kondak I Partenos simeron (Djeva dnes) i pesmu sa večerja St. Simeon’s Prayer (Ninje otpuščaješi) američkog kompozitora Petra Mihaelidisa, kompoziciju Zdrowas badz, Maryja (Najsvetija Majko) iz „Piesni Maryjne” op. 54 poljskog kompozitora Henrija Goreckog, kao i božićnu pričasnu pesmu Izbavljenije posla Gospod ps. 111 engleskog autora Ivana Mudija. Na ovoj večeri, u izvođenju subotičkog hora zazvučala je i božićna duhovna pesma Slava vo višnjih Bogu, potom pesma sa večernja Blažen muž ruskog kompozitora Nikolaja Kedrova, Sicut cervus delo italijanskog renesansnog kompozitora Đovanija Pjerluiđi da Palestrine, Bogorodice djevo mitropolita Ilarijona Alfejeva, liturgijska pričasna pesma Gospodi usliši Tihomira Ostojića, te Akatist Stevana Stojanovića Mokranjca.

Razmatrajući celokupni repertoar koncerta, može se uočiti namera spajanja tradicionalnog i modernog, koja je, inače, veoma vešto sprovedena. Naime, shodno prilici i očekivanjima publike da čuje nešto novo, na repertoaru su istaknuto mesto dobile prigodne božićne i liturgijske numere, ali ovaj put iz radionice savremenih i manje poznatih, a ipak, kvalitetnih kompozitora. Bogdan Đaković, umetnički rukovodilac hora Saborne crkve „Sveti Georgije“, ovako je to objasnio:

„Kao čovek i muzičar ovog trenutka pokušavam da pomirim neku tradiciju koja je ponekad i muzički jednostavna, jer je to narodna tradicija, sa nečim što je kreacija umetnika u kultu vezana za ovaj praznik, jer je publika nestrpljiva da čuje nekakvu novu disonancu, jer živimo u disonantnom vremenu. Konsonantan jeste praznik, pa se zato na kraju svake kompozicije nalazi taj neki mir ili nekakvo smirenje. Muzički odgovor, odnosno religijska poruka je: Da, svet je uvek bio takav kakav jeste, ali mi koji smo vernici i proslavljamo rođenje Spasitelja, verujemo u nešto što je bolje od vreve gradske, tranzicije i svega ostalog.“ Bile su to reči Bogdana Đakovića, umetničkog rukovodioca hora Saborne crkve „Sveti Georgije”.

Sve u svemu, s pravom možemo tvrditi da je novosadska publika i po sedamnaesti put imala priliku da uživa u jednom divnom koncertu koji je uveličao božićnu atmosferu. Posebne čestitke treba uputiti samom dirigentu i osnivaču ovog koncerta Bogdanu Đakoviću, koji je svakako opravdao, a možda čak i nadmašio očekivanja publike. Nadamo se da će Novosađani i narednih godina imati prilike da uživaju u koncertu ovakvog ili bar sličnog nivoa. Dirigentu, kao i svim članovima hora želimo istrajnost, jer se, sudeći i prema ovoj koncertnoj večeri, uloženi trud isplatio.

Gala koncert Muzičke škole „Petar Konjović” Sombor, istureno odeljenje u Odžacima

SVET JE ČAROBAN, S VREMENA NA VREME

Opština Odžaci konačno je dobila svoju muzičku školu! Vest koja je munjevito odjeknula u ovom gradu i šire, otvorila je jedno novo poglavlje u maloj opštini navedenog grada.

Koliko muzika spaja ljude i ne prihvata nikakve razlike među njima, pa ni generacijske, pokazalo se i na Prvom Novogodišnjem koncertu učenika Muzičke škole „Petar Konjović” u Odžacima, gde su rame uz rame sa svojim profesorima muzicirali njihovi đaci, najavljujući neke nove generacije sjajnih muzičara.

Uprkos veoma velikom broju izvođača, privlačan i atraktivan repertoar ove muzičke večeri obuhvatio je tonski raznorodan izbor kompozicija iz raznih epoha. Na koncertu su nastupili učenici flaute i klavira prvog i trećeg razreda niže muzičke škole.

Da nastavnik sigurno usmerava i priprema svoje učenike za „oslobođeno” muziciranje, naročito bitno za početak upoznavanja sa klavirom i muzikom uopšte, pokazalo se i na ovom koncertu. Dosta optimalno energičnog sviranja, dramatičnih, dubokih, laganih, veselih kompozicija, obeležili su „predavanje” mladih koje su brojni posetioci dugo pozdravljali


INTERVJU

Intervju sa učesnikom koncerta i polaznikom niže muzičke škole u Odžacima, Vukašinom Stevićem.

 

Dobro veče Vukašine. Da li imaš vremena za par kratkih pitanja? - Naravno=)

  1. Da li možeš da mi ispričaš svoje utiske u tri reči nakon prvog javnog nastupa.

Trema je bila prisutna =) Ali mogao bih da kažem da je bilo fantastično, uzbudljivo i da jedva čekam novi nastup.

  1. Kako se zove kompozicija koju si svirao i zašto se odabrali baš nju?

Kompozicija Menuet. Odabrali smo je profesorica i ja, odnosno Vi i ja. Radili smo na njoj dosta dugo, i to je bio rezultat, na neki način.

  1. (smeh) Reci mi, zašto si se opredelio za instrument klavir?

Znate kako, to je ljubav još od malih nogu. Moja baka je svirala klavir, tako da sam želeo da krenem njenim stopama.

  1. Da li postoji možda još nešto čime se baviš, možda neki hobi?

Išao sam na košarku profesionalno, a sada samo rekreativno =)

  1. I za kraj, da li voliš da putuješ i da li vidiš sebe u budućnosti kao svetskog putnika pijanistu?

Volim da putujem, ali nisam imao još prilike da putujem sam bez roditelja. Ali svakako mi je velika želja da se to u budućnosti promeni.

Autor: Ana Lončar

O NASTUPU STUDENATA SAKSOFONA U “MULTIMEDIJALNOM CENTRU“

PRAZNA SALA UZ PUNE ZVUKE

Na sinoćnom koncertu, duž ulica Novog Sada, mešali su se zvuci saksofona iz „Multimedijalnog centra“ . Koncert studenata, klase Gordana Tudora s početkom u 20h uz zanimljiv repertoar slušaoce je utoplio i  razbudio virtuelnim i savremenim zvucima. Za manju posećenost, nego što je očekivano, publika je za izgovor navela hladnoću i nedovoljnu obaveštenost. Poluprazna sala je stvorila intimnnu atmosferu, gde su izvodjačii lagano izvodili  svoja dela i spontano se smenjivali na sceni , dopuštajući slušaocima da aplauzom i po kojim glasnim komentarom ohrabre izvodjače.

Veče je upodpunio gost koncerta, mladi student III – godine Srdjan Paunović , koji je ovog semstra na razmeni studenata u Sloveniji. Mladi muzičar,izveo je savremene melodije, virtuoznim i lakim pokretima kao da se igra sa svojim instrumentom. Svojim kreativnim muzičkim idejama, probudio je pažnju publike, nasmejao ih svojim duhovitim pokretima i izrazio veliku čast što je gost te večeri. Ipak,pored svoje samokritičnosti, pohvalio je svoje kolege koji su to veče nastupali.

Zvuci novih savremenih kompozicija i virtuozitet na još uvek nepoznatom i novom instrumentu, kao da  još uvek ne uspevaju da pronadju pravo mesto medju slušaocima. Uz veliki trud izvodjača , njihove tanane melodije u pojedinim taktovima prekidao je i odvlačio pažnju grub glas studenata glume, koji su slobodno, bez poštovanja šetali hodnicima. Tako da,kada bismo prevaspitali mlade umetnike i naš sluh, ovaj koncert bi se  mogao nazvati uspešnim. Ipak,uz dobre misli,entuzijazam i iskrenu želju studenata i publike izvodjači su uspeli da u svakom od nas ostave po jedan takt zadovoljstva i da praznu salu ispune punim zvukom.

Katarina Veselinović


REPORTAŽA KONCERTA U “MULTIMEDIJALNOM CENTRU“

Studenti saksofona „ Akademije umetnosti Novi Sad „ večerašnjim koncertom s početkom u 20h ispunili su „Multimedijalni centar“ raskošnim i novim melodijama.  Izvodeći dela novijih kompozitora, nagovestili su sutradašnji koncert profesora Gordana Tudora, u čijoj se klasi nalaze. Publika je imala priliku da uživa i čuje nova dela za saksofon.

Studenti saksofona „ Akademije umetnosti Novi Sad „ održaće koncert 2. Decembra u Novom Sadu. Oni će u „ Multimedijalnom centru „ s početkkom u 20h izvoditi dela poznatih kompozitora, sa idejom da nagoveste sutradašnji koncert Gordana Tudora, u čijoj se klasi nalaze. Publika će imati priliku da čuje novija dela za saksofon, kao i da doživi ideje mladih muzičara.

  1. godine je mnogobrojnim koncertima obeležena 100. godišnjica smrti našeg kompozitora Stevana Stojanovića Mokranjca, zamalo bacivši u senku druge manje propraćene jubileje.

Tokom decembra 2014. godine održana je mala turneja po gradovima Srbije na kojoj su izvođači obeležili 30. godišnjicu smrti dva velika srpska kompozitora: Vasilija Mokranjca i Marka Tajčevića.

Ovaj projekat je nastao kao zajednička ideja pijaniste i profesora Ratimira Martinovića i njegovih studenata sa Akademije umetnosti u Novom Sadu. Svi koncerti su održani u salama muzičkih škola, a glavna ideja je bila da izvođenjem nekih od najvažnijih dela iz opusa ova dva kompozitora, izvođači podsete slušaoce na ova relativno zaboravljena dela a možda i podstaknu profesore i učenike da uvrste neka od ovih dela u svoje repertoare.

  • Balkanska igra Marka Tajčevića u izvođenju Jelene Lazić

U okviru ovog projekta nastupali su studenti klase profesora Ratimira Martinovića i to sa osnovnih studija: Kosta Knežević, Uglješa Brkljač i Lena Negić, i sa master studija: Aleksandra Vasić, Sanja Dakser i Jelena Lazić.

Turneja je počela 2. decembra nastupom u muzičkoj skoli „Kosta Manojlović“ u Zemunu a zatim su usledili i nastupi u Šapcu,Zrenjaninu,Somboru,Subotici kao i završni koncert 22. decembra u Novom Sadu u Multimedijalnom centru Akademije umetnosti u okviru festivala „Godišnjice velikana“.

  • Igra za klavir Vasilija Mokranjca u izvođenju Lene Negić

Koncerti su i pored male posećenosti, izazvali odlične reakcije i interesovanje kod slušalaca. Završni koncert je bio od posebnog značaja, pošto je njemu prisustvovala i ćerka Vasilija Mokranjca, Aleksandra Mokranjac koja je bila oduševljena ovim celim projektom i koja je svim izvođačima uručila cd-ove sa kompletnim Mokranjčevim etidama. Na ovom koncertu se na sceni na samom kraju studentima pridružio i profesor Ratimir Martinović sa sjajnim izvođenjem dela „Intime“ Vasilija Mokranjca, čiji ćemo odlomak sada čuti.

  • odlomak iz dela „Intime“ Vasilija Mokranjca u izvođenju profesora Ratimira Martinovića

Mogu napomenuti i da je koncert bio nesvakidašnje organizovan, izvođači su za vreme koncerta sedeli na bini a profesor Martinović je najavljivao izvođača i delo uz kratak uvod svakoj kompoziciji, stvorivši opuštenu atmosferu kako za izvođače tako i za slušaoce.

Kao epilog, turneja je dobila novi koncertni termin 17. februara 2015. , pozivom Prve beogradske gimnazije koju je pohađao sam Mokranjac.

  1. JINX 

    Kultni zagrebacki bend je 7. decembra ove godine u saradnji sa Amstel pivarom odrzao zavrsni koncert u okviru ovogodisnje turneje koja je trajala par meseci, gde su novosadjani imali priliku da uzivaju u njihovoj muzici. Domaca publika je zajedno sa Jadrankom, inace frontmenom benda pevala njihove najvece hitove, medju naslovima numera nasle su se i pesme “Tamo gdje je sve po mom” , “Na cemu si ti” , “Smijem se” i dr. Zadovoljna novosadska publika je posle dva sata trajanja koncerta ispunila sva svoja ocekivanja a, Jinx-i su opravdali svoju MTV nominaciju. Posle pet godina pauze zagrebacki  bend se vraca na velika vrata i obecava uskoro nove hitove, a potom i novi album.

+

2014

Muzika i mediji

KULTUROLOŠKI IDENTITETI U UMETNIČKOJ PRODUKCIJI AKADEMIJE UMETNOSTI UNIVERZITETA U NOVOM SADU


Datum unosa građe: 16.09.2016.
Ime i prezime člana tima: Milan Milojković


2014

Podaci o umetničkoj produkciji

Naslov umetničke produkcije: Analiza televizijskog novogodišnjeg programa HRT1  31.12.2013-01.01.2014.
Varijantni naslov:
Datum i vreme umetničke produkcije: 17.01.2014.
Mesto umetničke produkcije: AUNS (Đure Jakšića 7)
Učesnici: Toni Turković, autor
Saradnici:


Opis umetničke produkcije

Prilog sadrži opšti pregled muzičkih sadržaja emitovanih tokom 31. 12. 2013. i 01.01.2014. godine na HRT 1, kao i detaljniju analizu svih muzičkih emisija pojedinačno, sa zaključkom.


Prilozi

Podaci o umetničkoj produkciji

Naslov umetničke produkcije: Prikaz koncerta hora Saborne crkve „Sveti Georgije”
Varijantni naslov: Prikaz koncerta hora Saborne crkve „Sveti Georgije” 8. 1. 2014. godine u Sinagogi
Datum i vreme umetničke produkcije: 12.01.2014.
Mesto umetničke produkcije: AUNS (Đure Jakšića 7)
Učesnici: Ana Dević, autorka
Saradnici:


Opis umetničke produkcije

Prilog sadrži detaljni prikaz koncerta hora Saborne crkve „Sveti Georgije” održanog 08.01.2014. godine u Sinagogi u Novom Sadu, pod upravom Bogdana Đakovića. Razmatrana je detaljno svaka tačka sa repertoara uz osvrt na interpretacione pojedinosti. Prikaz sadrži prilog o koncepciji programa Bogdana Đakovića.


Prilozi

Podaci o umetničkoj produkciji

Naslov umetničke produkcije: Prilog za radijsku emisiju (audio zapis)
Varijantni naslov: Prilog za radijsku emisiju sa anketom o muzičkom ukusu i navikama građana Novog Sada u vreme novogodišnjih praznika
Datum i vreme umetničke produkcije: 17.01.2014.
Mesto umetničke produkcije: AUNS (Đure Jakšića 7)
Učesnici: Sonja Miljanić, autorka i spikerka
Saradnici:


Opis umetničke produkcije

Prilog sadrži uvodno obraćanje spikera sa kratkom najavom segmenata priloga i kratkim intervjuima sa građanima


Prilozi

Audio prilog

Sonja Miljanić - montirani audio prilog za radijsku emisiju

Podaci o umetničkoj produkciji

Naslov umetničke produkcije: Prilog za radijsku emisiju (audio zapis)
Varijantni naslov: Prilog za radijsku emisiju o koncertu gudačkog kvarteta "Il Belpaese" održanom Gradskoj kući u Novom Sadu 28.11.2014. godine
Datum i vreme umetničke produkcije: 01.12.2014.
Mesto umetničke produkcije: AUNS (Đure Jakšića 7)
Učesnici: Andraš Tot (autor), gudačkog kvarteta "Il Belpaese: Arpad Nađ (violina), Dušan Birač (violina), Vladimir Šaru (viola), Željko Ivović (violončelo)
Saradnici:


Opis umetničke produkcije

Prilog sadrži uvodno obraćanje spikera sa kratkom najavom segmenata priloga, intervju sa članovima kvarteta (segmenti na mađarskom jeziku sinhronizovani sa srpskim prevodom), detaljnu analizu "Američkog" gudačkog kvarteta Antonjina Dvoržaka i Gudačkog kvarteta broj 8 Dmitrija Šostakoviča, snimak A. Dvoržak "Američki" kvartet (trajanje 7', izvodi kvartet "Il Belpaese"), odjava


Prilozi

Audio prilog

Andraš Tot - montirani audio prilog za radijsku emisiju, projekat realizovan u saradnji sa redakcijom RTV na Mađarskom jeziku

Podaci o umetničkoj produkciji

Naslov umetničke produkcije: Prilog za radijsku emisiju (audio zapis)
Varijantni naslov: Prilog za radijsku emisiju o impresonizmu zasnovanu na poređenju slikarskih i muzičkih ostvarenja ove epohe
Datum i vreme umetničke produkcije: 13.12.2014.
Mesto umetničke produkcije: AUNS (Đure Jakšića 7)
Učesnici: Tijana Stojčić, autorka i spikerka
Saradnici:


Opis umetničke produkcije

Prilog sadrži uvodno obraćanje spikera sa kratkom najavom segmenata priloga, prvi segment teksta o poređenju muzičkog i slikarskog romantizma, prilog  E. Šoson – Poema op. 21 (trajanje cca. 2', snimak sa privatnog fonograma), nastavak teksta, prilog K. Debisi – Prelid za popodne jednog fauna (trajanje cca. 2', snimak sa privatnog fonograma), nastavak teksta, prilog K. Debisi – Etida za pet prstiju (trajanje cca. 2', snimak sa privatnog fonograma),odjava


Prilozi

Audio prilog

Tijana Stojčić - montirani audio prilog za radijsku emisiju

Podaci o umetničkoj produkciji

Naslov umetničke produkcije: Intervju sa članovima benda "JINX"
Varijantni naslov: Prilog za radijsku emisiju sa intervjuom sa članovima benda "JINX"
Datum i vreme umetničke produkcije: 18.12.2014.
Mesto umetničke produkcije: AUNS (Đure Jakšića 7)
Učesnici: Sanja Vidaković, spikerka, urednica, Nives Lovreković, sagovornica
Saradnici:


Opis umetničke produkcije

Prilog sadrži snimke govornih segmenata spikerskih najava i odjava, intervju kao i segmente pesama sa novog albuma grupe


Prilozi

Audio prilog

Sanja Vidaković - prilog za radijsku emisiju o grupi "Jinx"

Podaci o umetničkoj produkciji

Naslov umetničke produkcije: Prilog za radijsku emisiju (audio zapis)
Varijantni naslov: Prilog za radijsku emisiju o koncertu AUNS sa Mladenom Jaguštom povodom njegovog 90. rođendana 14.12.2014.
Datum i vreme umetničke produkcije: 18.12.2014.
Mesto umetničke produkcije: AUNS (Đure Jakšića 7)
Učesnici: Nikola Đokić (autor)
Saradnici:


Opis umetničke produkcije

Prilog sadrži uvodno obraćanje spikera sa kratkom najavom segmenata priloga i detaljnim osvrtom na interpretaciju: prvi prilog "Mala noćna muzika" V. A. Mocart, Serenada za gudače P. I. Čajkovski, Prva simfonija Brams


Prilozi

Audio prilog

Nikola Đokić - montirani audio prilog za radijsku emisiju

Podaci o umetničkoj produkciji

Naslov umetničke produkcije: Prilog o OMŠ "Petar Konjović", odeljenje u Odžacima
Varijantni naslov: Razgovor sa učenicima OMŠ "Petar Konjović" iz Odžaka povodom njihovog koncerta u školi
Datum i vreme umetničke produkcije: 19.12.2014.
Mesto umetničke produkcije: AUNS (Đure Jakšića 7)
Učesnici: Ana Lončar, spikerka, urednica, Vukašin Stević, sagovornik
Saradnici:


Opis umetničke produkcije

Prilog sadrži tekstualne fajlove sa izveštajem sa koncerta, razgovorom sa učenikom i kritikom nastupa, kao i kratak audio zapis zabeležen na terenu


Prilozi

Audio prilog

Ana Lončar; prilog za radijsku emisiju o koncertu učenika OMŠ "Petar Konjović"

Podaci o umetničkoj produkciji

Naslov umetničke produkcije: Reportaža sa koncerta Srđana Paunovića
Varijantni naslov: Prilog za radijsku emisiju sa koncerta saksofoniste Srđana Paunovića
Datum i vreme umetničke produkcije: 19.12.2014.
Mesto umetničke produkcije: AUNS (Đure Jakšića 7)
Učesnici: Katarina Veselinović, spikerka, urednica, Srđan Paunović, sagovornik
Saradnici:


Opis umetničke produkcije

Prilog sadrži tekstualne fajlove sa izveštajem sa koncerta, razgovorom sa učenikom i kritikom nastupa, kao i kratak audio zapis zabeležen na terenu


Prilozi

Audio prilog

Katarina Veselinović - prilog za radijsku emisiju o koncertu saksofoniste Srđana Paunovića; KONCERT

Podaci o umetničkoj produkciji

Naslov umetničke produkcije: Reportaža sa koncertne turneje povodom 30 godišnjice smrti Marka Tajčevića i Vasilija Mokranjca
Varijantni naslov: Prilog za radijsku emisiju sa koncertne turneje povodom 30 godišnjice smrti Marka Tajčevića i Vasilija Mokranjca
Datum i vreme umetničke produkcije: 19.12.2014.
Mesto umetničke produkcije: AUNS (Đure Jakšića 7)
Učesnici: Kosta Knežević, spiker, urednik
Saradnici:


Opis umetničke produkcije

Prilog sadrži tekstualni fajl sa izveštajem sa koncerata, kao i audio zapis sa spikerskim tekstom i snimcima sa terena.


Prilozi

Audio prilog

Kosta Knežević - prilog za radijsku emisiju o koncertnoj turneji povodom 30 godina od smrti Vasilija Mokranjca i Marka Tajčevića

Podaci o umetničkoj produkciji

Naslov umetničke produkcije: Veče sa poznatima
Varijantni naslov: Prilog za radijsku emisiju "Veče sa poznatima" Snežane Aćimović
Datum i vreme umetničke produkcije: 19.12.2014.
Mesto umetničke produkcije: AUNS (Đure Jakšića 7)
Učesnici: Snežana Aćimović, spikerka, urednica, Norbert Kurunci, snimatelj, montaža, ton
Saradnici:


Opis umetničke produkcije

Prilog sadrži studijski snimak radijske emisije sačinjen u studiju 6 Radija Novi Sad. Montaža obavljena na AUNS.


Prilozi

Audio prilog

Norbert Kurunci - prilog za radijsku emisiju "Veče sa poznatima" Snežane Aćimović

Podaci o umetničkoj produkciji

Naslov umetničke produkcije: Intervju sa Sretenom Jovićem
Varijantni naslov: Prilog za radijsku emisiju sa intervjuom sa Sretenom Jovićem, osnivačem Kamernog orkestr Vojvodine
Datum i vreme umetničke produkcije: 21.12.2014.
Mesto umetničke produkcije: AUNS (Đure Jakšića 7)
Učesnici: Smiljana Danilov, spikerka, urednica, Sreten Jović, sagovornik
Saradnici:


Opis umetničke produkcije

Prilog sadrži snimke govornih segmenata spikerskih najava i odjava, intervju kao i segmente Bruhove Romanse op.85 i Edgarove Serenade za gudače


Prilozi

Audio prilog

Smiljana Danilov - prilog za radijsku emisiju o Sretenu Joviću

Preuzimanje objedinjenog materijala istraživanja na podprojektu Muzika i mediji

Preuzimanje materijala Muzika i mediji

KULTUROLOŠKI IDENTITETI U UMETNIČKOJ PRODUKCIJI AKADEMIJE UMETNOSTI UNIVERZITETA U NOVOM SADU

Muzika i mediji

TOP